петък, 3 април 2015 г.

Кошница пролет от Мениджър Свежест* и Разядка и Смути

Преди няколко дни, най-изненадващо получих кошница, събрала пролетта в себе си! Милия жест дължа на верига магазини Lidl Bulgaria. Винаги успяват да ме усмихнат и вдъхновят, благодаря ви, приятели!
И нека ви разкажа защо това е любимият ми магазин и кои са фаворитите ми от щанд "Свежест". Може да се каже, че съм от най-редовните клиенти на магазина, защото ни дели един подлез. Следя изкъсо, както се казва, и досега не са ме разочаровали никога - нито с продукт, нито с отношение, нито с цени. Авокадото им е най-доброто, което съм намирала на пазара, за 3 дни в шкафа и е узряло напълно, а после имам мек и сочен плод, с който приготвям салати, суши, дипове, а съвсем скоро, ще включа и в менюто на бебето си. Другият ми фаворит са гъбите - сякаш недокоснати от човешка ръка. Много често си купувам и пресни подправки, които предлагат целогодишно и откак знам това, дори не замразявам във фризера, както правех преди. Сладките картофи са също зеленчук, който често купувам и използвам най-вече за бебешката храна. С вкусните домати, пипер, патладжани, картофи и тиквички често приготвям постни ястия в глинен гювеч - нарязвам ги на кръгчета, хвърлям ги в гювеча с малко мазнина и подправки, слагам го във фурната и го забравям за час, два.

* Публикацията е с продуктово позициониране.


Днешните ми предложения са много бързи и пролетни. Едното е за вкусна и свежа разядка, а питателното смути ще ви зареди с енергия от сутринта. 


Разядка с печен пипер и домати

Необходими продукти:
за 4 порции

2 домата от щанд Свежест на Lidl
2 зелени пиперки от щанд Свежест на Lidl
2 червени пиперки от щанд Свежест на Lidl
2-3 с. л. олио
1 скилидка чесън
1/4 ч. л. чубрица
сол и пипер на вкус

Изпечете пиперките на газов котлон, докато почернеят. Сложете ги в найлонова торба, стегнете я и оставете настрана за 20 минути. След като се запарят и омекнат, обелете пиперките и ги нарежете. Нарежете доматите на кубчета. В тиган с незалепващо покритие, капнете малко олио, сложете доматите и ги оставете да се сготвят леко. Прибавете подправките, чесъна и нарязания пипер. Сгответе за още минута, две и поднесете с пърленки или топъл хляб.


Смути с авокадо

Необходими продукти:
за 4 порции

1 бр. авокадо от щанд Свежест на Lidl
2 банана от щанд Свежест на Lidl
сокът от 2 портокала от щанд Свежест на Lidl
3 препълнени супени лъжици кисело мляко*
1 ч. ч. прясно мляко*

Нарежете бананите на парчета и ги замразете за няколко часа. Сложете ги в блендер* и ги пасирайте*. Прибавете обеленото и нарязано авокадо и продължете да разбивате, докато сместа стане гладка. Прибавете млеката и портокаловия сок и разбийте с тел или миксер. Ако сместа ви е прекалено гъста, разредете я с още мляко.

* За веган вариант, използвайте кокосово мляко вместо кисело и краве.
* Блендерът ви трябва да е доста мощен, за да се справи с тази задача, в противен случай, е възможно да се счупи! Ако се разбива трудно, добавете малко от киселото мляко. Алтернативно, може да разбиете бананите без да са замразени.
* На този етап имате бананов сладолед, който може толкова да ви хареса, че да решите изобщо да не го превръщате в смути!

4 коментара:

  1. Зори, цяла ти публикация ме зареди с настроение от сутринта. За сила на предстоящия цял ден в университета. ;)
    Прегръдки и да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятна изненада от мениджър Свежест си получила, Зори. Относно продуктите - права си, че всичко е с много добро качество, за сметка на някои други вериги магазини. Продуктите, които не намирам в Lidl, търся в Метро и никъде другаде. Това са двата магазина, които ми вършат чудесна работа.
    Разядката ще я опитам - много ми хареса.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Свежест, витамини, усмивки, вкусна и лека храна, всичко идеално за пролетта! :) Чудесна ти е кошничката, а още по-чудесни са и предложенията ти, Зори! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ама много щедри тия хора, да вземат да раздават повече и аз много харесва Лидълчето! Жестока разядка, ще си я запомня! Прегръдка и да не забравиш да хапнеш от малката петичка заради мен!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за отделеното време!