събота, 13 февруари 2016 г.

Шоколадовата фабрика

Не, не са ми разбили акаунта, аз съм. Аз. В блога. Че и подновявам разказите си за Америка! Да, явно са ми разбили акаунта.

 
Шоколад... Това беше следващата ми спирка. 


Това беше следващата ми спирка. Отбихме се в шоколадовата фабрика Ethel M. Още на входа ни посрещна една дама, която раздаваше бонбони като комплимент. Е, не тази от снимката. Нашата беше намусена, явно ѝ бе дошло до гуша от шоколада.


И тъй като все още не бях "открила" шоколада, не останах очарована.


Накупих си карамелени блокчета с орехи Пекан и поляти с шоколад. Няма да излъжа, ако кажа, че се топяха в устата. Не знам дали поради липсата на царевичен сироп, но такъв вкус в домашни условия така и не успях да докарам. 

Източник на снимката
Тъй като нямам и рецепта, с която по традиция съпровождам публикацията, ще ви покажа нещо шоколадово от последните ми кукилендски творения.



На излизане минахме през огромна градина с кактуси.


Температурата беше над 42 градуса по Целзий, та нямам кой знае какви снимки. Удобно, нали? За човек, който се вясва на три месеца веднъж в блога си :) Но не - следващия път ще ви разкажа за Дисниленд. А там, мили мои, се случи едно от най-впечатляващите и шантави неща в живота ми и изобщо няма да си пестя думите! Хайде, до след три месеца :) Или ако ме удари сачмата и до след три дни :)

5 коментара:

  1. Хаха, Зори, тя сачмата те удря всеки ден, сигурна съм, само дето изстрелващото устройство е с друг заряд. ;)
    Много симпатични къщета, за друг повод и по един кози крак можеш да им сложиш отдолу. :)
    Весел празник с пожелания за здраве, любов и богата реколта!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че те следя във Фейсбук, защото определено щеше да ми липсваш. Къщичките са много готини. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладурски къщурки, Зори! Бъдете здрави и много щастливи!

    ОтговорИзтриване
  4. Захаросах се :) Весели празници

    ОтговорИзтриване
  5. изглежда добре!
    --------------
    I'm working in the thay man hinh xiaomi. It's amazing

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за отделеното време!